Arkadaşlar bebeklerinize yeteri kadar yüzüstü zaman geçirtiyor musunuz? Bu kasların güçlenmesi için önemliymiş, doktorumuz söyledi, sürekli anakucağı kullanımı, kucakta taşıma vs bebeğin kaslarını geliştirmesini engelliyormuş, karınüstü zaman için internetten bilgi alıp bir kaç dakika ile başlayıp gün içinde yarım saati tamamlatırsanız kasları kuvvetlenecek demişti, sizlere de ileteyim, eski zamandaki gibi yere yumuşak bişey serip orda bırakmak lazım sanırım, bir kitapta okumuştum, cocuklar en iyi yerde büyür diye, sizde yere koyun eğer yeterince koymuyorsanız, naçizane fikrim