Sevgiasgf 27 günlük taze anneyim başlarda aşırı ağrım ve lohusalık sendromu yaşadığım için emzirmek istememiştim ama emzirdim buna rağmen artı mama da veriyorum çünkü doktorumuz mama da verin demişti sarılık riskinden dolayı şimdi sadece emzirmek istiyorum ama yeterli beslenmiyorum ve göğüslerim çok yumuşak sütüm yetmiyor sanırım çünkü emzirmemden sonra ağlıyor mama verince susuyor bu durumda beni çok üzüyor keşke sadece sütümle beslense yetse daha 1 hafta önce sağdığımda 120 cc leri görüyordum şimdi 30 cc zar zor çıkarttım bunun nedeni nedir bol bol su da içiyorum acaba sütüm mü kesiliyor 🥺🥺 yetersizmişim gibi hissediyorum bu durum beni çok üzüyor
BademsMam Sevgiasgf humananın emziren anneler için süt arttırıcı içecekleri var mutlaka deneyin arttırıyor. Bol yeşillik, bol su birde helva çok arttırıyor. Bebeğini ne kadar çok emzirirsen sütün o kadar fazla üretir kendini. Sen sürekli emzir göğüs kanalların çalışsın
Koala06 Sevgiasgf Üzülme güzel anne hemen hemen her annenin yaşadığı normal bir durum🌸 stres daha çok etkiler sütü. Birincisi bebek emdikçe vucuda sinyal gider ve süt üretimi devam eder. Benimde lohusaylen 20. Günden sonra göğüslerim aiırı yumuşadı sütüm kesildi azaldı zannettim ama öyle değilmiiş bebeğimin çişli bez sayısına bakaral fark ettim. Gün içinde 5 6 çişli bezi varsa doyuyordur. Bir de sağım yapmakla bebeğin çekişi farklı yani sağdığınızda az süt geliyorsa bebek bunun daha fazlasını çekiyordur emin olun. Bebeğiniz biberona mamaya alıştığı için memenizi reddediyor olabilir. Sık sık emzirmeye gayret gösterin tabi bu sırada çişli bezlerine de bakın doyuyormu diye kilosu da yerindeyse endişe etmeyin derim ben🌸🌸
Sahra0705 Sevgiasgf humananın rezene çayı var ben onu kullandım bide hoşaf da iyi geliyor canım ama canını sıkma benimde öyleydi ilk başlarda ağladım hatta neden emmiyor sütüm yok diye ilk başlarda o kadar sütüm vardı ki artık gögüs kalkanı koyup süt torbasına boşaltıyordum sonra noldu nazar mı değdi azaldı sonra kızım bıraktı zaten mamaya devam ettim
Meltemli Sevgiasgf emzirebildiğiniz kadar emzirin stres yapmayın kesinlikle emzirme sonrası mamayı enjektör yada kaşık ile verin ki memeyi bırakmasın 🌸 süt üretimini beslenmeden ziyade içtiğiniz su dinlenme ve emzirmek etkiler. Ben de sürekli sağım yapmadığım için bı kere deneyeyim dedim ama 10 CC anca geldi bebeğim 5 aylık su bile vermiyorum kilosu sağlığı gayet yerinde. Sağım makinasıne bağlı kalmadan sık sık emzirin sadece aç olduğu için değil gaz döneminde olduğu için de ağlıyordur
Erayalpp Sevgiasgf sütünün gelmesi için 2 saatte bi emzirmelisin canım emmiyorsa sağmalısın süt kalmayacakki yenisi otomatik gelecek yerine o şekilde süt artar sağmazsan bebekte yeterince güzel emmezse geri gider sütler bende de öyle oldu sürekli sagdim bende arttı şuan
Sevgiasgf Erayalpp ay sağmaya devam edeyim ozaman 3 4 gündür bıraktım çünkü ben 2 saatte bir mi sağıyorsunuz bu esnada doluyor mu göğüsler acaba
Dilekdefne21 Sevgiasgf merhabalar bebeginizin sizi emmediğine eminmisiniz emerken ses çıkartıyomu benim bebeğimde öyleydi meğer boş emiyormuş ve açlıktan ağlıyormuş ben doğduğu andan itibaren emzirdim agrım oldu ama takmadım
Sevgiasgf Dilekdefne21 işte yutkunma sesi her zaman gelmiyor boş emiyor sanırım bu durumda ne yapılacak 🤦🏻♀️
Teomomm Merhaba, hurma bulgur pilavı,dere otu, rezene çayı , bol su ve sürekli emzirin sütüm yetmedi kaygısı yapmayın, bakın nasıl coşacak süt😉💚
Sevgiasgf Teomomm yani beslenmeyle aslında bir ilgisi olmadığını söylüyorlar dinlenme bol su bolca emzirmek diyorlar siz ne düşünüyorsunuz
Dilekdefne21 Sevgiasgf şap şap ağzından ses geliyorsa boş emiyordur doğru emzirdiginizden eminmisiniz ilk bebekte olur ben de ilk zaman doğru emziremedigim için bu durumdaydım mama veriyordum sütümü sağıp veriyordum ama sizi emre daha iyi tabi çocuk doktoruna götürebilirsiniz ben özele gidiyorduk hemşireler emzirme konusunda size yardımcı oluyorlar gösteriyorlar
Erayalpp Sevgiasgf doluyor sen sağdıkca daha da dolacak göğüsler sağmazsan geri giderler canım 3 saati geçirememeye çalış
Dilekdefne21 Sevgiasgf ben doktoruma doyduğunu nasıl anlarım diye sorduğumda boğazına bak yutkunuyorsa sütü alıyordur ve doyuyordur demisti bi öyle emzirip bakın yanakları içine gömülüyorsa boş emiyordur bunu da hemşire söylemisti yanakları dolu dolu olursa emiyor anlamına geliyor dedi
Zeyzeynoo14 Sevgiasgf Yetersiz gibi hissederek hiç kendinizi üzüp stres yapmayın bol bol emzirin bebeğinizle vakit geçirin sağdığınız zamanlar yanında olun ve pozitif enerji ile inşallah artar ve beslenmenize dikkat edin. Zaman zaman ister istemez azalıp artıyor sütümüz
Dilekdefne21 Sevgiasgf boş emiyorsa mama takviyesi öneriyor doktor 60 cc kadar biraz daha fazla verebilirsiniz doysun yeterki . Bize doktorum 2 satte bir emzir sonra mama ver demişti gece uyku saati geçtiğinde uyumazsa mama ver demişti emzirme + mama olarak gidiyoduk ama ilk emzirmenizde sorun varmı yokmu onu doktorunuzla görüşmeniz gerek
Alphan0105 Sevgiasgf ben bebeğimi ilk 1 ay emzirememiştim. Sütüm yoktu. Humanalar. Maltanalar. Hurmalar. Bulgur dereotu yani aklına gelebilecek okadar çok şeyi denedimki. Deneme tahtası olmuştum. Sağma makinesi almıştım ağlıyordum başında sütüm 10 cc bile çkmıyordu. Damla gelince havaya uçuyodum sevinçten. Solgarın b12 vitamini var. Günde 3 defa 2 kapsül içtim . 4. Ayımıza girdik. Sütüm şuan çok fazla ve tazyikli olduğu için bıraktım.
Dilekdefne21 Sevgiasgf zaten doktorlar ayına göre cc belirliyor ama bebek doymuyor boze mesela ilk 30 cc mama ver demişti veriyorum ama ağlıyor hep başka doktora götürdük 30 cc yetmez 60 cc ver dedi 🙄