Bizim nerdeyse bir hAfta olacak ara ara ateşi 37,8 yükseliıyor fitil veriliyorum düşüyor. Hep uyuyor bebeğim keyfi yok doktor 38 olursa tehlikeli demişti normal dedi ama yarın da geçmezse doktoR gitcez bu kadar uzun süre ateş yapan var mı ? Bugün tam 5 gün oldu