Eliftgl Musmutluanne Onda da cok az agladi hemen kucagima alip pispisladim sustu☺️ uyuyodu zaten aşı yapilmadan icim gitti yavruma😔
Eldarwenn Musmutluanne kolunu ıslatmadığın sürece sorun yok dedi doktor. Verem aşısında yasakmş. Belinden aşağı suya tutablrsn dedi.
Musmutluanne LtfyeAsaf ben de 1. Aydan berri korkuyorum başta aşıları bölcektim hiç bir sakkıncası yok bölebilirmişim sonra bir kerede bitsin kızıma yazık dedim
Aselmerve Eldarwenn doktorun yanlış yönlendirmiş 2 ci ay aşısında 3 gün banyo yapamıyo. Ilık duşa sokulmaz cocuk ateş düşürücü ve ustunu inceldıp oda ısısını düşürmelisin canım
Eldarwenn Aselmerve verem aşısı için duşa sokmamak gerekiyo deniliyor. Kola dikkat edildiği su değdirilmediği sürece ılık suyla vücudu serinletmekte sorun yok dedi doktorumz.
Aselmerve Eldarwenn verem aşısı vuruluyo koldan mümkün mü sence degdirmemek su çocuk cırpınsa ıslanır bence ateş düşürücü vermek ve takip edip evin ısısını duşurmek daha mantıklı 🥴