yerli-yummymummy 4yaprakliyonca konsolosluğu aradık 27sinden itibaren aşısız olan herkese 10gün karantina zorunluluğu varmış
4yaprakliyonca yerli-yummymummy bi tanıdığım gidip gelmişti beş gün sonra test yaptırıp karantinadan çıktılar. Belki yakın zamanda değişmiştir. Oyuncak oldu zaten 🤦🏻♀️ Bir an önce bitsin şu salgın hayırlısıyla
nurelem Arkadaş ası yaptırmalı mıyım diye sormuyor ki gerçekten okudugunuzu anlamıyorsunuz herhalde .
4yaprakliyonca DogaLina geçen bi haberde görmüştüm. Delta varyasyon daha çok aşı yaptıranlar arasında yayılıyormuş. İnsanlar ne yapacağını şaşırdı artık Allahım bir an önünce kurtarsın hepimizi
DogaLina 4yaprakliyonca suan o kadar cok soylenti varki bi kac sene sonra ancak belli olucak neyle karsilasicagimiz. allah hepimizin yardimcisi olsun 🤲
UrasnAnnsi Ben doktora sordum emzirdigim icin bekle dedi vurulma dedi suan bebekler uzerinde ne gibi bi etki olacağı bilinmedigi icin vurulma asi dedi