yerli-yummymummy Arkadaşlar Almanyada oturan var mu aramızda yeni bir haber çıkmış Almanya için galiba Almanya seyahatlerinde eğer aşı yoksa 10gün karantinaya alıyorlarmış ben emziriyorum aşı yaptıramam doğruluk payı var mı
Deniz_1987 yerli-yummymummy yengemler geldi tatilden ve aşı olmadılar karantinayada girmediler pazartesi iş başı yapıcaklar. Bildiğim bu ve sanırım eyalete göre deyişiyor
yerli-yummymummy DogaLina internetten baktım şimdi riskli yapanlar var ama hamile ve emzirenlere yönelik çok bir test yok
DogaLina yerli-yummymummy faz 3 calismasida yok asilarin. yani emziren emzirmeyen herkesin durumu ayni su noktada. doktorlar yapilmasi gerektigini soyluyolar. ama faz3 calismasi yapilmadigi icin asilad etki birakicak mi orasi tamamen muamma.
4yaprakliyonca yerli-yummymummy ama beş gün sonra test yapılıyor negatif çıkarsa 10 gün beklenmeyebiliniyor
yerli-yummymummy Deniz_1987 biz Düsseldorf gitmek istiyoruz avrupa ülkesinden geçiş yapıcaz ama tatil amaçlı bizim ki
Belgiansareweird yerli-yummymummy emzirirkende asi yaptirabilirsiniz. Ben Biontech pfizer oldum ve emziriyorum.
Deniz_1987 yerli-yummymummy ben hamburgdayım. Avrupa içiyse tatilde olsa bence karantina olmaması lazım ama dediğim gibi her eyaletin şıkları farklı canım
yerli-yummymummy DogaLina kesinlikle bende öyle düşünüyorum birçok doktorun onay verdiği ilaçlar hatta vitaminler bile hamile emziren kadınların çocuklarında çok büyük etkileri oldu tarihte yaptırmak istemiyorum 😢
4yaprakliyonca DogaLina geçen bi haberde görmüştüm. Delta varyasyon daha çok aşı yaptıranlar arasında yayılıyormuş. İnsanlar ne yapacağını şaşırdı artık Allahım bir an önünce kurtarsın hepimizi
DogaLina ayrica kuzenim londroya yerlesti her ulke farklidir muhtemelen ama asisizlardi onlari karantinaya aldilar. 15 dk lik hava alma sureleri fln vardi hatta.
yerli-yummymummy 4yaprakliyonca konsolosluğu aradık 27sinden itibaren aşısız olan herkese 10gün karantina zorunluluğu varmış