Prens_annesi21 uygulamaya göre 5 gün geçmişti test yapıyorum tek çizgi kaç kere yaptı. Ara ara. Nyse adet oldum dedim belki üstüne görmüş olabilirim test yapayım dedim. Yine tek çizgi çok korktum kesn hamileym diye bu ay oldum bu seferde bitmek bilmiyor normlde 6.cı gün duş alırdım ama smdi yie kan geliyor🤣