seda_seda emmeden yatirma olayi bizde de hic basarili ilerlemiyor maalesef. Yıkıyor ortalığı. Meme krizi diyorum ben o durumlara😬 ne yapacagiz bilmiyorum. Bir de benim kizimin coklu besin alerjisi, sut ve yumurta ne ararsanjz alerjisi var. Ek gida icin kısıtlı seyler verebiliyorum ama çok şükür bir tek o konuda hic sorun yasamadim