Anneler günaydın. Bu zamana kadar defalarca uyku postu açtım ama yine dert yanasım geldi. Artik çok yoruldum. Kizim 2 gün sonra 9 aylik olacak. Uyku konusunda bir adım ilerleyemedik. Gece olsun istemiyorum oyle kotu geciyor ki. Tam yatiriyorum yarim saat ya geciyor ya gecmiyor basliyor uyanmaya. Surekli tekrar ediyor. Esim destek olmak istiyor ama kizim asla izin vermiyor. İlle de ben. Yikiyor ortaligi. Geri uyutmak ise en az 20 dakika aliyor. İnanin abartmiyorum. Gece boyu boyle geciyor ve ben gece toplasak 3 saat uyuyorumdur maksimum. Ne yapacagim nasil çözeceğim. Kizim zaten asiri huysuz bir bebek. Sıkılgan, sinirli ve inatçı. Ama artik ben de tükendim. Ya sinirlenip her seye kizip bagiriyorum ya da surekli agliyorum. Nereye kadar boyle biri bir akil versin lutfen☹️