Ozge04858 bak canım her cocuk ağşıcak dıye bısey yok bır ıkı her cocuk cok aktıf olucak dıye bısey de yok benım oğlumda cok aglar ama az hareket eser, burda herkez dr. Olmus bız annelerde bunlara kanıp uzuluyorum kendınıze gelın bunu soyleyen sıradan bırı dr. Degıl bebeğiniz ağlamıyosa demekkı agrısı yol harekete gelınce sabah sporu yPtrın ayaklarını ellerini yuz ustu sırtını. Iyı gunler