Dun gorumcem kafamı cok karıştırdı bebegin neden içli içli ağlamıyor neden sürekli ağlamıyor uyuyor bizim hareketlere tepki vermiyor bebeğime bilerek bunalti ağlasın diye bu ağlamıyor bi sorun var galiba dedi kolları baksana ne gevşek tutuyor benim bi tanıdığımda öyleydi bebekle sorunlar çıktı buda,oyle olabilir dedi dünden beri aglaya aglaua,gözlerim şişti benim bebegim hsta mi rahatsız mı daha 1aylik 😭🥺