Mombaby123 Bizde yaptiricaz eylulun 4 unde insallah randevumuzu aldik fotograf albumude cikarticaz insallah ama dogum gunude yapicaz kizima pandemiden ne mevlut yapabildim ne 6 ay kinasi hepsi icimde kaldigi icin ilk yasina asiri fazla ozeniyorum ama sizin gibi gurbette olmus olsam sanirim bende tek basina altindan kalkamazdim fotograf cekimini iyi dusunmussunuz yaptirin bencede bu yasi bir daha geri gelmeyecek guzel anilar biriktirmis olursunuz 🥰