Mombaby123 Ben doğum günü yapmiyacam galiba gurbetteyim hazirlik falan tek basima altindan kalkamam bebegim duran bi bebek degil zaten parti de en az 500 600 gidiyo o parayla 1 yaş çekimi yapmayi düşünüyorm sizce nasıl fikir önerilerinize açığım
Eesay Mombaby123 çok güzel olur bence. Zaten bebek anlamıyor ne olduğunu doğumgünü bile olsa, amaç anı kalması ise fotoğraf en güzeli🌸
Pembepanterr Mombaby123 Ben yaptırdım iyiki yaptırmışım hem aile çekimi hem konsept çok güzel ileriye anılar biriktirdik güzel bir yer bulursanız bu fırsat değerlendirin bu yaşlar geri gelmiyor 😊
Milagrosoreiro Mombaby123 Ben yaptırdım.İyi ki de yaptırmışım hem bize hem de bebeğime ilerde güzel bi anı olarak kalır💙
Mombaby123 Eesay aynen bende anı olsun diye bir tek parti istiyordum ama evde cekecegimiz resimlerde kaliteli olmuyacak en azndan ilerde anne babam 1 yaşında bu resimleri çekmiş desin istiyorm herhalde ilerde bana parti yapmadin demez
Mombaby123 Milagrosoreiro bende iste tek kizimla bi kac resim olsun sonra babasiyla benle de bir poz olsa yeter diye dusunuyorm.. ayrıca tekrardan evde bi parti tarzı bi şey yaptınız mı?
Pembepanterr Mombaby123 konsept kiralamıştık ama aile arasında sadece nene ve dedeleri çağırdık kalabalık yapmadık 😊
Milagrosoreiro Mombaby123 Yaptım ama kendi aramızda çok sade bişey.İlerde hepimize bi hatıra kalsın istedim.Pastayı kendim yaptım zaten o yapılı pastaları sevmiyorum.Balon aldım tek bi tane çok sade bi masa oldu 😇
Dilannnn355 Mombaby123 evde kendi aramızda pasta kestik birkaç balonla güzel giydirdim foto çektik o kadar ☺️
Mombaby123 Milagrosoreiro bende oyle yapmayı düşünüyorm işte çekimi yaparım doğum günü de kendi aramızda küçük bi pastayla kutlarız gerek yok partiye gurbetteyim ailem gelemez arkadaş ortamımda kalabalık birini çagrsam ötekini çagırmasam olmuyacak kadınları cagirsam eşimle resmimiz olmuyacak bu sefer çekim işi kalacak cunki eşim her ikisini abartı buldu o da çekim yapalım kendi aramızda kutlayalim dedi birlikte bi ortak kararmış oldu bende çekimden yana iyi ki çekmişiz diyeceğinize eminim
Mombaby123 Pembepanterr ben gurbetteym ailem gelemez eşim ailesi de böyle şeyleri pek sevmezler zaten
Belgiansareweird Mombaby123 bende yapmak istiyorum ama bebegimin dogum gununde turkiye’deyiz ve Istanbul’da bildigim fotografci yok 😥 onerileriniz varsa bana yazabilirsiniz instagram adresleri. Anadolu yakasinda olacagiz o sirada 😊
Mombaby123 Belgiansareweird canım ben istanbulda oturmuyorum keşke olsaydım yardımcı olurum seve seve
busrakandazzz Mombaby123 biz de ailemizden uzak yaşıyoruz. 1 yaş doğum gününü yapmak istedim fakat nadip olmadı. Dedim çekimi ertelemeyelim bari. Çekim yaptık. Aile çekimi, pasta patlatma ve konseptlerle ailemize çok güzel anılar kaldı. İyi ki yaptırdık diyorum şimdi🥰
Begonvillll Mombaby123 bem yaptırdım gerçekten güzel bi hatıra oluyor. Bebek 1 yaşına girmeden çağırıyorlr genelde. 11 aylıkken yaptırmıştık biz
Belgiansareweird Mombaby123 anladim canim ya bende belki Istanbul’daysan banada tavsiye edebilirsin diye dusundum 😊O kadar cok secenek varki insan emin olamiyor hangisi bu pandemi doneminde temiz ve guzel calisiyor diye
Ask_kokulu_yavrum Mombaby123 evet ilk doğum günü ve koronadan dolayı çekim yaptırdım ama 5 kostüm konsept pasta patlatma albüm 800 tl (indirimli) yaptırdım
Mombaby123 Ask_kokulu_yavrum yani iyi bence fiyat olarak emin ol evde masraflı oluyo 150 200 lira arası süslemeler iyi bi şey yapayım dersen pastası zaten 200 aşağı değil ee hazırlık börek çörek dagitmaliklar bi de kıyafet alacağız ortalama hemen hemen aynı ve bi kaç saat için bence yorulmaya değmez tekim tek başıma zaten halledemem çocuğum da duran bi çocuk değil gurbetteyim ailem akrabam olsa yine yapardımm