Metecikmom Yok canım doktorum istediğini ver dedi..Bebelac kullanıyordum. 2 numarasinda pirinç unu ve nişasta varmış. Bebelac gold alalim bari hep onunla devam ederiz dedim. Kızımda en iyi Bebelac ve hero baby iyi gelmişti çok mama denemiştik. Çoğu kabız yapmıştı biri ishal ve gaz yaptı. Şimdi hero baby alacaktım ama herobaby üretimi durmuş. Satan yerlerde olan stokları satıyormuş. Bende Bebelac kullanmaya karar verdim . Şimdi Bebelac gold 1 numara kullanıyoruz