[silindi] ben uyku eğitimi almadım ama araştırdığım kadarıyla önce her ay İçin uyanıklık saatleri var. Ona dikkat ediyorlar gündüz uykusu İçin. Mesela 2 aylık bebek maksimum 1buçuk saat uyanık kalabilir. Daha çok uyanık kalırsa yorgunluktan uyumuyormuş vb. Kim West yöntemi var. Bir de küçük çocuklar İçin pışpış patpat,yatır kaldır yöntemleri var. Kısa uykular İçin “uyutmak İçin uyandır” yöntemi var. Bildiğim bu kadar