dontsleppyunhappy [silindi] evet bende desteksiz uyusuz istiyorum. Benim kızım 4aylıktan 8 aylığa kadar kendi kendine uyuyordu, sağolsun kaynanam ben işteyken hep salladı, oda alıştı. Şu an zor diyorum ama keşke olsa
Erencinarinannesi [silindi] kendiniz verebilirsiniz ben 14 aylıkken kendim vermiştim ağlatmadan uyku eğitimini iyice okuyun araştırın sonra size uygun olan yöntemi seçin
Eymiiii [silindi] bende aynı bu şekilde ama her bir saatten sonra illa ki benim yanı da yatmak istiyor
Nurse42 Bgs o kadar para ayırabilecek olsam uykuyu satın alırım zaten dimi yokmu allah rızası için yapan bi müslüman 😋😋
Bgs Nurse42 ben kendim araştırdım kendim veriyorum uyku eğitimini şu an. Bebeğim 4 aylık ve saatlerce gezerek omuzda uyuyordu şimdi yatağına koyuyorum şşş-pat yöntemiyle uyutuyorum bazen hiç bir şeye gerek kalmadan kendisi uyuyor.
Milkaaa Nurse42 bende çok cekiyorum şuan Agznda meme uyuyo içeri bike gidemiyorum soğuyan kadıncı kahvem artık
Erencinarinannesi [silindi] kendinize güvenin gerçekten oluyor 5 gündür memeden kestim yaptığım en iyi şeyin önceden uyku eğitimi vermek olduğunu farkettim uyumak için zaten emmediğinden gerçekten çok rahat uyuyor
Nurse42 [silindi] valla ben traysi hog(yazılışını bilmiyorum) yöntemi ni filan denedim de neydi pış pış pat pat bide yatır kaldır yönetimi vardı ikisinide denedim kitaplar aldım yok çocuk çatlayacaktı ya 15 dakka bağırdı sesi kısılmaya başlayınca aldım en son beşikten başarırsanız yazın lütfen
Nurse42 Milkaaa al benden de o kadar bebeyi uyutup eşiyle kahve keyfi yapanlara veya ev işlerini halledenlere nasıl özeniyorum anlatamam meme ağzından düşünce uyanıyo hep ağzında sabah sırt ağrısıyla uyanıyorum hep sabit yatmaktan böyle olmayacak deyip kıycam paraya en son ama tabi kıyabilmek için önce para olması lazım 😂
Milkaaa Nurse42 paraya kıyıp ne alican bacim 😅 bende sabahları biri beni çiğnese diyorum.o derece iyice emzik olduk hayır emmiyoda ensede değse bari cileme mama veriyorum bide çekse gelicek süt Çekmiyo öyle uyuyo bide küçük de değil yanni yenindogan değil artık
Nurse42 Milkaaa Aynen benimkide 8 aylık doğduğundan beri böyle ben alıştırdım böyle diyorum kızıyorum kendime bazen ama sonra düşününce uyumuyodu ki kendi kendime yöntem buldum uyudu da ben mi illa memede uyutcam diye uğraştım demi aman ne bileyim yaşlancaz bu bebeler yüzünden
Bgs Nurse42 ilk gün öyle zorluyor ama sonra sabrederseniz hemen uykuya geçiyor şş-pat yöntemini kendim uyguluyorum.
Milkaaa Nurse42 aynı düşünüyoruz kötü alistirmissin herkesin ağzında bu e gel sen bakaydın uyutaydin ilk bebek nerden bilicez çocuk nasıl duruyosa öyle of aman valla bilmiyorum bende ne bı yere gider bı yerde gezemez olduk dışarda da cik huysuz hiç oyalanmiyo biseyle deli kiz
Nurse42 Milkaaa Büyüyeceklerde nasıl büyüyecekler bilmem artık eğitimin ucuzunu da alsak pek ilgilenmiyolar sorulara cevap vermiyolar filan dediler o yüzden para boşa gider diye onu da alamadım denesek mi acaba şu 500 liralık eğitimi