Mom064 Gokturk-10 RainOverMe evet canım ordan 😋 YusufunAnnesiiiii Hepininiz güle gülle kullanın ben teşekkür ederim🌸😘cok sevindim cıkmasına
RainOverMe Mom064 blogunuzdan mı yönlendiriyorsunuz🤗 bu arada bir saat olmadan kutu cıktı dedıgınızı yaptım🤣
YusufunAnnesiiiii Mom064 yeni üye olmuştum az bi süre önce dediğiniz gibi yapınca ilk kez bana da çıktı çok teşekkür ederiiiiim🥰😊
RainOverMe Mom064 takip ettim bi 5 dk olmuştur yanlış olmasın dıye sorayım dedım bu arada cok tesekkurler, bebısıniz de cok tatlıymış orada paylaşmışsınız 🥰 saglıkla 🙏🏻🌺
Nik_mik_yok Mom064 Değişti ama 🤷♀️ bende ona şaşırdım . Meslek bilgisini değiştirdim dün ,bugün kutu çıktı
1Asya_2akif Mom064 bende mart tan beri üyeyim ilk defa bu ay çıktı. Onuda kaçırdım acaba gelmez mi bi daha ya🤔
Prens_annesi21 KahramanAnne Bna çıktı evde olduğuma rağmen kargocu pisliği getirmedi bebekle de gidemedim
Deletedmom_9857 Prens_annesi21 Nerde oturuyorsunuz gecen ayda bana aynısı oldu aras kargoyu şikayet ettim ertesi gun getirdiler.