Mom064 Denebunu kutusu cıkmayan varsa bonus soruları değiştirsin ben değiştirdim 4 hesabımada cıktı yani 4üde benim değil ama🤷🏻♀️ Atıcam simdi bonusları
Nik_mik_yok Mom064 Dün acaba Kutu hala yayında mi diye bı cevap değiştirdim .bonus değil ama normal sorulardan . Ve cevap değişince kalkmış demekki yayından dedim .yayında iken degismiyo cunku. Ama bu sabah kutu çıktı 😳
theAna Mom064 ben de Parodontax kullandınız mı hayır, signal yazan yer hiç biri, içecek kısmı da sadece Coca Cola işaretli hepsine çıktı. İki seferdir Parodontax çıkıyor öyle olunca.
Prens_annesi21 KahramanAnne Bna çıktı evde olduğuma rağmen kargocu pisliği getirmedi bebekle de gidemedim
KahramanAnne Mom064 yok bu ay değil Mayıs ve Haziran üst üste çıkmıştı ikisini de kaçırdım 😂 Ben şansımı tükettim😂
Mom064 theAna benimd ebi hesabıma yılın 12 ayı kutu cıkıyo ama diğerlerine cıkmıyor bende bunları aynı yaptıktan sonra cıktı 🤷🏻♀️
Nik_mik_yok Mom064 Değişti ama 🤷♀️ bende ona şaşırdım . Meslek bilgisini değiştirdim dün ,bugün kutu çıktı