Mom064 bana komşum tavsiye etmişti. Silverdin diye bir krem. Yanığa falan da çok iyi geliyor. 2 ay üstünden itibaren kullanılabilir. Bir süre geçmemişti oğlumun pişiği.zeytinyağı,sudocrem ve bepanthol kullandım işe yaramadı. Bu kremi sudocremle karıştırıp sürdüm hemen etki etti. Kızarıklığı bile hemen kayboldu.