Mom064 geçen birisi yazmıştı yumurtanın sarısını bi tavada yakıp yagını cıkarmıslar fayda etmıs, annemler yanıga kullanıyordu pısıkte de faydası olmus bır deneyın ıstersenız🤗 bir de ben oksizinc pomat %40 dan memnun kalmıstım( paraben içermez, natürel balık yağı, dermotolojik olarak test edilmiştir yazıyor üzerinde) arkasında %40 çinko oksit, a ve d vitaminleri bakımından zengin natürel balık yağı, yumuşatıcı ve nemlendirici etkilere sahip lanolin ve vazelin içerir yazıyor. Geçmiş olsun ek gıda ne verdiniz verdiğiniz yiyecek hassaslaştırmış sanırım, sağlıkla 🤗🌺🙏🏻