Molfix beyaz paket kullanmıştım, hipoalerjenik yazıyor üstünde. Ondan çok memnun kalmıstım 3 numarada yeşıl pakete gectık. Beyaz paketler kadar memnun kalmadım açıkçası. Tabi kişiye göre değişir bu durum. Bebeğiniz kaç kilo ona göre beden alabilirsiniz. Ben 5 kilo olana kadar 2 beden kullanmıştım. 5 kiloya yaklaşınca sıkmaya başlıyor haberiniz olsun. 1 bedenle başlarım diyorsanız 1-2 paketten fazla almayın derim.1 numaradan 1 paket 2 numaradan 2-3 paket kullanıp 3 bedene geçtik, sağlıkla🙏🏻🌺