Aman ayrı yatmayın diyenler merak ediyorum acaba niye.. herşey yataktan mi geçiyor anlamadım ki.millet tutturmuş aman ayrılma kocan kaçar kafası.bu kadar endişe duymamak lazım sevgi varsa aradaki bağa güvenmek lazım.benim eşim horluyor ve o sırada bebeğim uyanıyor,50 kere kalkıyor ne yapayım şimdi.kocamla ayrı yatmamak için bebeğimin uykularınin bölünmesine razı mı geleyim(ki bebekler uykusunda ki melatonin hormonu sayesinde büyür)..gelip geçici zamanlar için aman kocam benden sogumasin diye bebeğimin gelişimine ket vuramam.canim nasıl rahat ediyorsan öyle yap iç sesin seni doğru yola iter 😉