Kaderrr merhabalar ben yaptırdım zaten aşı 3. ve 5. Aylarda yapılıyor. Hala yaptırabilirsiniz. Bende tüm aşıların yaptırılması tarafındayım. Rota virüsü aşısı 6 yaşına kadar virüsten koruyup ishal olmasını engelliyormuş. 2 doz oluyor. Bulaşıcı bir virüsmüş. Ölümcül olabilme tehlikesi de varmış. Ben herkesin yaptırmasını öneriyorum. En başından önlemimizi alalım. Hiç birşey evlatlarımızdan daha önemli değil. Hem aşı ağızdan mama gibi veriliyor. Bizde hiçbir yan etkisi de olmadı. Yani kesinlikle yaptırmanızı öneriyorum. Bebişlerinizle birlikte sağlıklı günler diliyorum. 🙏🏻😊