Ebruegemen Merhabalar bu aşı neden devletin yaptığı aşı takviminde yok siz taptırdınız mı yaptıranlar bilgi verirse sevinirim
Kaderrr Ebruegemen ben yaptrmadım ama pişman oldum daha yaklaşık 10 gün falan önce bebeğimin kakasında sümüksü sanki kan gibi bişey gördüm hastaneye gittim rota virüsü dediler kızımda daha 2.5 aylık sık sık emzirmen gerek dediler çok sıvı kaybediyo sürekli takio etmen gerekli dediler o gece bana zindan oldu korkudan uyuyamadım bile çocuğuma bişey olcak diye hele internet beni hep korkuttu ama şükürler olsun ne kusma ne ishal ne ateş hiçbiri olmadı geçrdi öyle şu an o korkuyu çekmek yerine aşıyı yaptırmayı tercih ederdim
Aselinannesi25 Ebruegemen aşı paralı olduğu için devlet karşılamıyo ama rota virüsü şuan yaygın bir virüs hemde ishal virüsü aşıyı yaptırınca virüse yakalanmıcak diye bişey yok ama en azından hafif sekilde atlatıcak ishalin ölümle sonuçlananı bile var bebeğinin canını tehlikeye atmayı kimse istemez . ben bu yüzden 2 dozluk olanı yaptırdım 2. Dozu 4. Ay aşılarıyla birlikte verilcek benim tavsiyem yaptır canım bebeğini tehlikeye atma
Miskokulum Kaderrr geç kalmış sayılmazsınız ilk 6 ayda vuruluyo biz ilk dozu üçüncü ayda yaptık ikinci dozu beşinci ayda yapıcaz inşaAllah
BurcuYce Kaderrr merhabalar ben yaptırdım zaten aşı 3. ve 5. Aylarda yapılıyor. Hala yaptırabilirsiniz. Bende tüm aşıların yaptırılması tarafındayım. Rota virüsü aşısı 6 yaşına kadar virüsten koruyup ishal olmasını engelliyormuş. 2 doz oluyor. Bulaşıcı bir virüsmüş. Ölümcül olabilme tehlikesi de varmış. Ben herkesin yaptırmasını öneriyorum. En başından önlemimizi alalım. Hiç birşey evlatlarımızdan daha önemli değil. Hem aşı ağızdan mama gibi veriliyor. Bizde hiçbir yan etkisi de olmadı. Yani kesinlikle yaptırmanızı öneriyorum. Bebişlerinizle birlikte sağlıklı günler diliyorum. 🙏🏻😊
Alyask Her aşıyı tartışmasız yaptırırım bebegım 2 aylık rota yı da yaptırıcam bence sız de düsünmeyın yaptırın
Mermaid Alyask benim kizimda 2aylik oldu dun asilari yapildi ,3asi birden biri rota virusu asisi ben yurtdisindayim burda bana yaptiracakmisin bile demediler yapilmasi gerekiyor diyip yapildi, Turkiyede kacinci ayda yapiliyor bu postu gorunce merak ettim
MilaCandemir Merhaba, benim bebeğimin 3 aynı bitirmesine bir gün kala geçen ctesi günü yaptırdım aşıyı. İyi ki yaptırmısım çünkü bu virüsün yaşla vs hiç alakası yokmuş özel bir acentede çalışıyorum bir müşterim aradı eşi kadın 60 yaslarında kanlı ishal yani rota olmuş ben sok oldum o baska bir şey sormak için aramıstı ama ben o asıyı yenı yaptırınca dedim ki ya buraya görüşmeye gelseydi bana benden de kızıma gecseydı napardım dıye olmayan sey için panık oldum. Hayatta hiç bir şey kızımın saglıgından onemli degil bütün aşıları direkt yaptırıyorum. Allah korusun ölen bebekler bile varmış.. bence yaptırın tabi size kalmış
Ebruegemen [bilinmeyen] Daha önce açıldığını görmedim haliyde de bilgi alamadım ücretinden dolayı da değil sadece güvenlik açısından soruyorum,ayrıca görmek istemiyorsanız konu başlığı içeriğine bakmayabilirsiniz hanım efendi.
mosimosi [bilinmeyen] Bizim isteklerimizin hiçbirinin önemi yok arkadaşlar. Ne kadar çok başlık o kadar çok para demek bu tarz sitelerde. Milyon tane aynı başlıktan olsa bile uyarmazlar kimseyi
Ebruegemen Aselinannesi25 teşekkür ederim zaten yaptırmayı düşünüyordum ama aile hekimi gerek yok gerek olsaydı devlet eklerdi felan diyince aklım karıştı yaptırdım bugun
Ebruegemen [bilinmeyen] bizim gittiğimiz aile hekimimiz gerek yok dedi yaptırmanıza bu yüzden kararsız kaldım sormak istedim devletin aşı takviminde de olmayınca merak ettim sizi rahatsız eden nedir bu kadar ? Ben 7/24 burada değilim ne yazıldı ne yazılmadı bilemem aklıma takıldı sorarım tabiki sizin lafınızla yapıp yapmıyacağıma karar vermeyeceğim zaten sizin de bu uygulamayı kullanma amacınız ne anlayamadım bu kadar sinir oluyorsanız neden bakıyorsunuz yazıya birde cevap yazıyorsunuz
alinmavi Ebruegemen rota asisi devlein aşi takviminde yok cunku pahali bir aşi ve devlet karsilamiyor ama kesinlikle yaptirilmasi bizim doktorumuz da saglik ocagi da mutlaka yaptirin dedi. 2. olarak akliniza takilan soruyu arama kismina yazarsaniz oradan bilgi alabilirsinizm herkes her aklina gelen şey icin baslik açinca forumda bir kaos oluyor ve gercekten günde 2 kere açiliyor bu baslik. arama kismini aktif kullanirsak daha etkin ve verimli kullanabiliriz forumu.
Hilalaliaras Ebruegemen ben yaptirdim ilk dozunu bu aşı ozel bi aşı ishal salgini da varken yaptirmamak delilik olurdu