Birbebekkkbircicek onlar hep gaz sancısı olduğu için açlıktan değil bebek memede rahatlıyor o yüzden bırakmak istemiyor benimkide bunu yapıyor ama o vakit gecirmeler zamanla azalıyor bizde oyleydik şimdi doyunca birakiyoruz diyodum hiç birakmicakmi acaba ama öle olmadi sancısı azaldı emmede düzene girdi