Soe benimkine 60 da yetmiyor aynı durumdayız. Hemde 28 günlük bazen 90 bazen 60. Mama verme diyenlere hava hoş. Katıla katıla ağlamalarına dayanabilen anne olabilir mi acaba? Kaç kez denemedim vermedim saatlerce uyumadı ağladı memelerim parçalandı. Gelişimleri için uyuması lazım, ayrıca bizim psikolojimiz için de. Bugün bu forumda çoğu kişi mama verme. Emzir sütün gelir diyor sanki biz emzirmiyoruz. Sanki kolayımıza geliyor mama hazırlarken ağlıyorum mamayı. Allah yardımcımız olsun.