Bi süredir bende de aynı durum var her duydugumu denedim diyebilirim😅
son olarak bende işe yarayan yöntem ise şöyle
Emzirmeden önce eskisen kalan kremi karbonat ve ıslak pamuk ile temizliyorum eğer göğüs ucum kremi emilmiş kuru ise kaynayıp soğumuş su ile ya da sıcak su döktüğüm havluyu koyarak göğüs ucunu nemlendirip yumusatıyorum, sonra süt sağma makinesinin masajlı modu+el msajı yaparak bikaç sefer cektirip hem göğüs ucumu emmeye hazır hale getiriyorum hem göğsümü yumusatıyorum böylelikle bebek cok daha rht tutuyor.
Emzirme sırasında yine göğsümün farklı yerlerine masaj yaparak süt kanallarımı acıyrm
Emme işlemi biter bitmez önce göğüste kalan süt birikintisini sürüp az beklyrm sonra bi iki damla sızma zeytinyağı ile nemlendiriyorum. Üstünü örtmeden açıkta emilmesini bekliyorum. Bebeğin emme durumuna göre süt kaldıgını düşünğrsem ya da göğüste sertliğimin oldgnu fark edersem temizleyip yine sağıyorum. En son da fito kremi sürüp yine açıkta emilmesini bekliyorum.
emzirme sonrası cok farklı yöntemler denedim en işe yarayanı göğsü kapatmamak oldu😅
Evde göğsüm açıkta geziyorum, krem emilirse yeniliyorum hep, bu yüzden hep nemli kalıyor ve nemli kalması yaralarımı daha hızlı iyileştirdi diyebilirim.
Kapatmak zorunda kalırsam da incecik beyaz tülbent koyup sonra sütyen kullanıyorum.
biraz uzun oldu hakkınızı helal edin sonuc olarak sütüm kanlı gözüm acıdan yaşlı olsa da emzirmeye devam 🤟🏻