Aynı sıkıntı 3 gündür bizde de var. Çocuğumun her yeri böyle oldu bilekleri bile. Bende hastaneye götrmedim benim yeğenim de aynı böyleydi, biraz beklemek istesim. Duş aldırıp tüm vucuduna bepantoll krem sürdüm o biraz iyi geldi izler var ama o kızarıklık azaldı. Birde akşam dışarı çıkardık güneş olmadığı için ve biraz da olsa estiği için sanırım çocuk rahatladı gece rahat uyudu😊