
İyi bayramlar öncelikle, 2 gece önce kızımın vücudu bu şekilde kızardı göz göz oldu fotoğraf da yok o görüntüler. Daha da kotuydu yani gördüğünüzden ve popo bölgesinde bez bağlama bölgelerinde de mevcut. Nemlendirici sürdüm , alerjik bebek zaten kremlerinin hepsini sürdüm , pişik kremi denedim dün ama hiç biri geçirmiyor. Bir de gül suyu denicem internet de gördüm.
Sizlerin de bebekleriniz de böyle şeyler oldu mu ? Tahminimce sıcaktan oldu ama her gün 2 defa duş ve nenlendirici surmeme rağmen oldu ve gitmiyor yapıştı çocuğa kızarıklık.😔 Bilen varsa yorum yapabilir mi ?