Mervekaan başına gelmeyen çok az insan vardır sanırım. İlacı boşverin sizi sadece uyuşturur ve bazı şeyleri erteler ama yok etmez. Bebeğinize daha merhametle bakmaya çalışın onun siz istediğiniz için dünyaya geldiğini düşünün yük gibi görmeyin. Bu günlerin geçeceğini bilin.bebeğinizi bırakacağınız birileri varsa birkaç saat bile olsa bırakıp kendi kendinizle veya eşinizle vakit geçirin. Bebişle uzun süre yalnız kalmayın o insanı usandırır, eve kapanmayın. İnşallah çabucak geçer güzel anne🌸😊