27 günlük oldu bugün, her gün sayıyorum şu kadar oldu bu kadar oldu diye, hiç büyümeyecek gibi hissediyorum, uykusuzum, halsizim bir de büyüme atağı geldi, uyumuyor gazı var sürekli emmek istiyor, yazlıktayız dün ilk kez dışarı çıktım, pişman oldum uykum geldi yoruldum, inşallah bitecek bugünler