OyaGny aytendo_ benim oğlumda 5 buçuk aylık gündüz uyumuyor gecede sürekli emmek için uyanıyor pertim çıkıyor resmen helede yardım edenin yoksa
Sevmmm aytendo_ sıçrama oluyorsa kendini uyandırır benim oğlumda öyle oluyordu. Kundak deneyin mutlaka
aytendo_ @Sevmmm kundak sevmiyor birde havalar çok sıcak sadece zıbınla rahat ediyor kundağı asla kabul etmez
Ask35tego aytendo_ Benimhl bebeğim kolik gazlı dediğiniz gibi tam uyuyor gazi geliyor Birde kundak yaptirirsa uyutmadan kundakladin sicrayinca uyanamiyorlar
aytendo_ @Ask35tego bizimkinin gaz sorunu bitti çok şükür 2,5 aylıkken kundaklanmayıda sevmiyor daha 20 günlükken kundaklanınca ağlıyordu birde çok sıcak sadece zıbınla yatıyor
aytendo_ @Ask35tego inşallah 🤲🏻 Ahh bilmez miyim bizimki saatlerce ağlardı biogaia damla kullandıktan sonra azaldı sünnet ettirincede geçti çok şükür 2,5 3 ay böyleymiş birazcık daha sabredin
Ask35tego aytendo_ sünnet istiyordum ancak hala giyinmek alt açmak bile sorun birde sünnet ettirirsem hayatı zindan eder diye korkuyorum 😓
ilkanne27 aytendo_ Aynen valla uyumayınca süt bile salgilanmiyor dinlenemedigim için bide tek başımayım birisine sen bak ben biraz uyuyayım da diyemiyorum zombi gibi geziyor
aytendo_ @Ask35tego Hiç korkmayın bende çok endişeliydim ama iyi ki 2 aylıkken yaptırmışım krem şurup felan veriyorlar hiç bir sıkıntı olmuyor hatta benim oğlum sünnet olduğu 1 hafta çok güzel uyuyordu
aytendo_ @ilkanne27 rabbim yardımcınız olsun valla inşallah uykusu düzene girer sizde rahatlarsınız sizin durum daha kötüymüş