Oğlum 4 aylık ama toplasan günde 9-10 saat uyumuyor hatta belkide daha az uyuyordur.Emzikte tutmadığı için meme istiyor genellikle kucağımda yani.Gece 12 den sonra yatıyor sabah 06:00 07:00 ye kadar uyuyor düzgün gece acıkınca 1 kere uyanıyor.Sabah uyanınca 30 saat 45 dakika uyuyor uyanıyor.Birde çok sıçrıyor uykusunda acaba ondan mı uyumuyor bilmiyorum.Çevremdekiler çok az uyuduğunu söylüyorlar birde kilo bakımından normal ama herkes çok küçük kaldığını söylüyor ebemiz normal alıyor dedi ama.Uyumayan bebek gelişmezmiş doğrumu acaba bayramdan sonra doktora götüreceğim ama birisi bugün çok az uyuyor deyince aklıma takıldı.Durumu böyle olanlar var mı acaba?