Zulalhamza Semosss verim mutlaka sütün yeri ayri suyun yeri ayrı ben kis olmasina ragmen veriyordum suyu su an 8.5 aylik iki bardaga yakin su iciyor
Yoncaz kirlibeyazkedi bebeğim saat başı emmiyor önceden emiyordu ama bir aydır emmiyor. Zorla veriyorum memeyi. Arada sağıyorum ama sağınca da çıkmıyor sütüm. Bir kaç gündür bezleri boş gibi. Ayrıca kuzenimin bebeği yaz ayında doğmuştu böbreklerinde problem oluşmuştu . Herkes dört dörtlük emziremiyor. Her bebek düzgün emmiyor
kirlibeyazkedi Yoncaz kuzeninizin bebeği, sizin bebeginiz, benim bebeğim… Farklı anne, bebek, farklı durumlar. Dolayısıyla en doğru öneri doktor tarafından olacaktır. Burada çok yanlış yönlendirmeler olabiliyor.
arc-1521 Yoncaz bende katılıyorum size ama internette okudum 6 aydan önce eğer anne sütü ile besleniyorsa su enfeksiyon riski temelini oluşturuyormuş diye okumuştum doktoruma ayrıca soracağım bi daha gittiğimde benim bebeğim 2 ay 10 günlük arada emmek istemiyor acaba tok mu diyorum kendi kendimi yiyip bitiriyorum annemde yeni emdi toktur diyor ikinci de kaygılanmayacağım boş yere diye söz vermiştim kendime ama yok 🙄
Yoncaz kirlibeyazkedi evet herkesin durumu farklı. Sizin yaşadığınız yer belki bir nebze de olsa serindir bebeğiniz sık sık memeyi alıyordur o yüzden sizde yanlış yönlendirmeyin bence. Aşırı sıcaklarda ve memenin reddedildiği durumlarda ki sağlık problemlerinin sorumlusu kimse olmaz
irva Semosss Valla ben hep verdim.Bu sıcak havalarda su ihtiyacını hiçbir şey karşılayamaz.Şuan 8.5 aylık suyu da çok seviyor kana kana da içiyor çocuk.
Fabulas Benımde bebegım 2 ay 23 günlük aynı sayılırız:) bende vermiyorum ama cok sık emziriyorum, evi klima ile serin tutuyorum, su tokluk hissi yarattıgı için vermek istemedim ben ki zaten anne sütünün cogu su, tabi her annenin kendi kararı 💐
kirlibeyazkedi Yoncaz Aynı şekilde ben de direkt su verin diyenlere yanlış yönlendirmeyin diyorum, doktora sorun diyorum, her bebek farklı, yaşanılan durumalar farklı diyorum. Daha açık nasıl ifade edilir bu anlamanız için?
Aselllecre Semosss sen su bol içersen sütünde sulu olur ve bebek sütten su ihtiyacını karşılar derler
endoplazmikretikulumiste Semosss 4 bucuk aylığız biberonla verıyorum besledikten sonra gluk gluk içiyor yanıyor çocuklar bezleri hep sarı turuncu yoksa, aralarda verme de besleme sonrası ver bir dahaki seansa kadar yine acıkır böylelikle , kimi dr az beslenir bu sefer mide kapasitesi dolarsa diye pek önermez karnı tokken ver arada verme , ben biberonla verıyorum iyi ki de veriyorum