Saat başı emziriyorum, su vermiyorum. Terletmemeye gayret ediyorum. Sık duş aldırıyorum. İdrar gayet normal. Emzirerek hem besleyip su ihtiyacını giderebilecekken suya gerek duymuyorum. Anne sütünün yeterli olmadığı durumlar için iş degisir elbette.
Su zararlı değildir ancak 6 aydan önce böbreklerin tam olarak hazır olmaması, mide kapasiteleri, tokluk hissi ile beslenmede azalma gibi durumlardan dolayı önerilmez. Beslenme sıklığını arttırarak su ihtiyacı giderilir.