Cigdemcey valla biz yapıyoruz. 5 aylık oldu 5 aydır ayda 180 ₺ kesiliyor maaştan. Dediğiniz gibi 18 yaşına gelene kadar da birikecek. Tabi ilk ay 90 ile başladık bu ay 180 kesildi. Sizin maaştan kesim arttıkça devletin üstüne eklediğide artıyor. Bende güzel bi yatırım. Benim anam babam bana bişey birakamadi ben kızıma birakcam rabbim izin verirse 🤲🌼