Cigdemcey Merhaba kızlar, bebeğim için şimdiden yatırım yapmayı düşünüyorum bankalarda çocuk hesapları oluyor devlet katkılı aranızda yapan var mı bilgisi önerisi olan var mı ?
saclarinayildizdusmus Cigdemcey bes hesabı diyorlar ama işte ayda enaz 100 150 atoyorsun parayı cekemiyosun 18 yasına kadar 18nde kendi gidip crkebilyomus bende yapıcam 1 yasını bekliyprum durumlar suan kritik bankalarıda araştırmak gerekiyo ben iş bankası dşnyrm
Tugcece Cigdemcey bankaya yatırmak ta bir tercih ama biz eşimle banka değilde her ay 300 400 Tl hisse alarak ilerliyoruz uzun vadeli yatırım için iyi bir tercih olduğunu düşündük ☺️
JackDaniels Cigdemcey Biz bankadan bebeğim ve benim adıma hesap açtık. Her ay 200$ atıyoruz. İleride eğitimi veya ne için lazım olursa birikim olsun diye düşündük🙏🏻
Cigdemcey saclarinayildizdusmus bi akrabam akbank yapmış 200 tl yatırıyor devlet katkılı 50 tl ekliyormuş
Minis Çok az veriyor. Döviz ya da altın karşısında hic sayılır. Vadeli altın ya da döviz hesabı yapin çok daha mantikli
saclarinayildizdusmus Minis dövüz altın biraz açarmısınız altın olarak mı her ay biriktirmiş olcaz veya para verip hesaptamı altına çeviriyorlar
Yigitefeveannesi Bilgim yok ama . Faiz varsa , faiz haramdır, bebeğinize haram bir birikim yapmayın bence
Minis saclarinayildizdusmus bankadan altın ya da dolar euro hangisine karar verirseniz bi hesap açarsınız. 100 lira bile koysaniz dolara vs çevirirsiniz. Hepsini internet bankaciligindan yapabilirsiniz. Ben fiziki olarak evde tutmayı güvenli bulmuyorum
Tugcece Cigdemcey Halka arz edilen şirketlerin hisseleri oluyor. Ziraat yatırım hesabı açıp bu şirketlerden hisse alımı gerçekleştiriyorum biz suan Erdemir Den hisse alıyoruz.
Minis Cigdemcey türk lirası artık para değil pul olduğu için kesinlikle tl hesabı yapmanız faydadan çok zarar getirir. Bu gun koydugun 250 lira seneye hic olacak çünkü. Birde uzun vadeli bebek için diyorsunuz. Enflasyon karşısında paranız erir de erir