Elissa_S bence tamamen kişiyle ilgili. Yani daha doğrusu bebek çok problemli değilse anne babayla ilgili tatilde iyi vakit geçirmek ya da geri dönmek. Biz de 8 aylık tatile gittik, klima problem bence de ama onun dışında eğlendik. Ama annemle gittik, daha esnegiz ikimiz de. Restoranda kalkıp köşede uyuturum mesela.
Ama şimdi esimle gidicez ve eminim o çok gerilecek :D çünkü kendisi bebekten 30 yaş davranışı bekliyor :D