Elissa_S klimayı açıp bebeği uzak tutabilirsiniz. Ben çok sıcak bir yerde yaşıyorum bebeğim 6 aylık iki aydır sürekli klimalı odada, klimanın yönünü yukarı çevirip bebeğimi altına yatırıyorum. Aksi takdirde bebek uyumuyor sıcaktan. Çok şükür daha bişey olmadı. Size tavsiyem çok pimpirikli olmayın, çocuk bu hasta da olur, ağlar da, siz ona değil onu kendi yaşamınıza alıştırın, ikiniz için de olması gereken bu.