Hastanedeki ebemiz söylemişti alalh razı olsun ondan, bebegin yanlış emmesi sonucu yaralar oluşuyor canım öncelikle bebiş kahvrengi kısmı aşağıdan hiç kalmicak şekilde ağzına alması lazim sadece ucunu emmerse meme yarı ağrı hatta kanama oluyormuş.ebemiz olursa zeytinyağını bı kaba köy kulak pamuguyla her emme sonrası göğsünün kahverengi kısmına sur sonra üzerine streç sar dedi ve yaptım kanamam olmadı en ağır ağrım bile 2 güne geçti. 45 günlük olduk çok şükür 🙏 oğlumda Philips kalkan kullanmıştım bunda gerek kalmadi çok şükür