HafsaLina daha çok yenisin hemen önlemleri al canım benim tam 6 ay sürdü arada sızlıyor ama eskisine göre şükür diyorum, kesinlikle hava alsın göğsün nemli kalmaması gerek ben geç öğrendim herkes nemli kalsn demşti mafoldu uçlarım açık bırak bide emzirirken kendi sütünü sür öyle emzir inş geçer tez zamanda
🌸🙏