Deletedmom5455451 şöyle açıklamaya çalışayım kaba taslak olacak yorumlarınızda Türkiye de ki şartlar iyi orda insanlar şöyle böyle diyip çalışmıyor demeye getirmişsiniz, biz burda (Almanya da) çok çalışıyoruz burda şartlar iyi değil zor tatilimiz çok görülüyor demişsiniz işte sorun burda başlıyor yorumlarda insanlar kıyas yapmış açıklamaya çalışmış en son konuyu maneviyata hasrete getirmişsiniz işte sorun burda başlıyor orda yasayipta Türkiye nin guzellemesini yapmayın o kadar güzelse gelin burda yaşayın demek istiyor insanlar ve bende çok merak ediyorum buraya donmemeniz için sebep nedir