53bus doktorumuzun prim yapmak için söylediğini sanmıyorum istersen kullanabilirsin ama içeripi bu şekilde diye belirtti. İçinde yoğun miktarda paraben varmış, söylediğim markayı sa ben kendim araştırıp buldum doktorum önermedi. Yani size iyi gelmiş olabilir ama memnun olan azınlıktasınız.