4.ayda bi atak var bazılarında çok ağır geçiyor bazıları normal atlatıyor. Bebeğinizi artık kısa süreli oturtabilirsiniz dik pozisyonda. Dönme eylemi gerçekleştirebilir ya da dönmüştür belki de yüksek yerlerde bırakmayın. 4.ayda saplık ocağı demir damlası veriyor ama bizim doktorumuz 6.ayda başlamamız gerektiğini söylemişti. Bir de sağlık ocağının verdiği demir damlasını kullanmıyoruz ocean marka kullanıyoruz.