Benimki cok erken basladi ama bence kaslari baya güçlü olduğundan dolayı yoksa becerikli olduğundan değil. Bir de arada önüne oyuncak koyardım ve ona uzanmasını beklerdim. Ben yardımcı olmazdım, tamamen sabırla uzanmasını beklerdim. Teşvik edip alkışlarım ama yardım etmiyorum. Belki bunun da etkisi vardır.
ilk çocuğum olduğu için karşılaştırabileceğim çocuk da yok aslında ama benim yaptıklarım bunlar