ikierkekannesiii ikiprensesannesi_06 acele etme kuzum bizimkide geç emekledi hemen hemen 1 ay yeni olacak tam yürüyor artık inşallah yürür Rabbimin emriyle 🤲🖤
Cancansmom ikiprensesannesi_06 daha zamani var,endiselenme. Hem her bebek emeklemiyor bazilari degisik stillerle ilerliyor bazilari direkt tutunarak ilerliyor. Emekleme kriter degil.
Damla29 ikiprensesannesi_06 ahhh bir dertte bende vardı 10 aylık suan 5 6 gün oldu yeni emekliyor diyebilirim kenarlardan tutunup kalkıyor emeklemye başladı kenarlarında tutmaya başladı merak etmeyin emekleme bi gelişim göstergesi değil
Pinky35 ikiprensesannesi_06 kızzzzz 😂 7 aylık bebeğim desteksiz oturamıyordu daha .. kendine dert etme , sadece bebeğine odaklan😍
Damla29 ikiprensesannesi_06 bizim hersey geç oldu 6 bucuk aylık dönmeye başladı 9 aylık desteksiz oturdu 10 aylık emekledi ve sıraladı birden bire her bebek farklı oluyor işte üzülmeyim akısına bırakın kıyslama yapan cok oluyor insan hemen kafaya takıyor
Mybabyboy1 Benim oglum da 11 aylik olmak üzere hala emeklemiyo ve emeklemeyecek sanirim oturuyo yuzustu durmayi da sevmiyo ayakta durmayi cok seviyo muhtemelen direk yuruyecek
Aalya ikiprensesannesi_06 bazı bebekler emeklemeden yürür. Emeklememesi bir gelişim geriliği degil bosa üzülmeyin. Kardeşim emeklemeden yürüdü
Arafinannesi ikiprensesannesi_06 benimkide 9 buçuk aylık ama emeklemenin e’si yok yüzüstü nefret ediyor her çocuğun gelişimi bir değil canım zaten emeklemekte olması gereken gelişme kategorisine girmiyor bazı çocuklar emeklemeden yürüyor..🌸
Annevebebek ikiprensesannesi_06 emeklemek gelişim belirtisi değildir emeklemeyince birşeyler ters gidiyor anlamına gelmez canım endişelenme
AzzSonraa ikiprensesannesi_06 emekleme bir gelişim evresi göstergesi değil emeklemeden yürüyen çok bebe war şimdinin tadnı çıkarın bence sonra çok yorulacaksınız 😀
ikiprensesannesi_06 Cancansmom Diğer kızım hem emekledi ama yürümesi biyerler fln tutunması 1,5 yaşında oldu tam 1.5 yaşında tam yürüdü
eymenzeynep Oğlum emeklemeden direk yürüdü. Kızım ise emekledi 14 aylık oldu hala yürümüyor. Keşke emeklemeseydi emeklemeye güvendiği için yürümüyor
alerjikbebek ikiprensesannesi_06 7 aylıkken desteksiz oturdu kalktı döndü durdu hep geri geri emekledi 9 ayın sonunda ileri ileri gitti ve dede gel git demeye başladı canım. Acele etme başlar yavaştan benim oğlum 3 ay geri emekledi korktum sonra sorun yok diye dedi doktor oalbilir dedi. Şimdi 10 ay 4 günlük ileri geri gidiyor geliyor. Yürümeye başlayacak yakında inşallah