Aliaslann
Canim sahsen kendimi hic bir zaman boyle dusuncelere sartlandirmadim. Sadece gebelik, dogum ve buyutme sureci hepsinde tek basimaydim o zorladi. Onu da atlattim cok sukur. Hani derler ya kirkin cikinca gecer diye oyle oldu. Suan 4 aylik olduk. Sutum yetmezse de mama veririm. Disari cikinca da yine ayni, yanima mama aliyorum. Bu yuzden guzel geciyor. Sen de kendini oyle sartlandirma ki etkilenmesin me paikolojini ne de sutunu.🌺