Minikkediiiy öyle düşünme canım benimki de biraz babacı ama buna çok seviniyorum. Bazı bebekler hiç sevmez. Akrabam var çocuğu 2 yaşında babasını görünce gitsin diyor. Babayla araları açılıyor. Bir şey olunca ilk babasına koşar sen de ona ver kafa dinle 😀