Minikkediiiy benimki de öyleydi hatta doğduğu gün ben alınca ağlayıp babasının kucağında sakinleşmişti her seferinde, çok bozulmuştum ☺️ 15-16 ay hep böyleydi, babasını görünce suratıma bakmazdı. şu an 18 aylık, 2 aydır yapıştı bana ayrılamıyoruz. veriyorum babasına anni anni anniii anneee… diye başlıyo. hele gece uyanınca benim yerime babasını görürse adamı yataktan atıyo 🙈