Merve1 Merhaba dün itibariyle öksürük başladı.Uyandığında halsizliği vardı.Öğlen iki saat uyudu.Kalktığında daha iyiydi.Dün sık beslemeye çalıştım zorla yedirdim.Bugun de öksürüğe burun akıntısı eklendi.Çok hareketli değiliz.
Hastalığımızın 7. Günündeyiz.Geçmiş olsun hepimize..